Ett år senare

Så satt jag här igen, tillbaks på ruta ett?

Efter förra vinterns & vårens ansträning så lyckades jag tillslut (runt juni) ställa mig på herr faceit" och se siffran 46kg.
Ett leende av förvåning intog mina läppar och hela livet sken upp, jag var fortfarande inte helt nöjd med kroppen. Men helvete vad snygg siffrona fick mig att känna.
Så jag gick ut varannan kväll stod jag på dansgolvet och skrattade av ökat självförtroende gievtvis med en sockerdrink i handen (älskade mojtio) helger drog förbi och kilon las på. En höst fylld av kärlek och en vinter fylld av tårar relateras lätt till viktuppgång.

Så nu sitter jag här igen tillbaka på ruta ett, där jag för exakt ett år sen startade! Men den här gången är jag en god bit på vägen. Nu ska jag lyckas en gång för alla!



Kommentarer
Postat av: frida

peppande blogg:)

2011-01-12 @ 08:30:30
URL: http://loovethin.blogg.se/
Postat av: B

"En höst fylld av kärlek och en vinter fylld av tårar relateras lätt till viktuppgång" Blev lite ledsen när jag läste det, för det har hänt mig också! Ibland är killar skit, men vi behöver de ändå! Haha



Kul att du är tillbaka iaf och bloggar! :D <3

2011-01-12 @ 16:33:59
Postat av: B

"En höst fylld av kärlek och en vinter fylld av tårar relateras lätt till viktuppgång" Blev lite ledsen när jag läste det, för det har hänt mig också! Ibland är killar skit, men vi behöver de ändå! Haha



Kul att du är tillbaka iaf och bloggar! :D <3

2011-01-12 @ 16:34:32
Postat av: skinnylove

OMG; du är tillbaka!!!! Jag & cherry pratade om dig för några veckor sen & undrade vart du tagit vägen:))))

2011-01-12 @ 21:40:56
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0